2009-06-18

*18/6*...

today was d 1st day after skul holiday I went 2 skul...
So sianz one lol...
Many homework need 2 finnish it...
I'm happy my BM paper get 61...
I think it is B...
Coz juz now d exam...
My BM paper was failed...
Then I was d whipper-in in d class...
But 2day...
I noe my result ady...
I was d 13th in my class...I think I will more hardworking 2 face my SPM...
Happy...
_______________________________________________________
My best frenz...YUKI
2day tell mii she gonna 2 bii a teacher...
So,,,she can't accompany mii 2 study after F5...
I noe if being a teacher...
If better when future...
The boon was best...
But unfortunately,,,I'm not intrested...
_______________________________________________________
刚赶完功课...
想要写blog...
一开看到你的留言...
原来你虽然忙可是你都有时间看我的blog...
我承认今天开始我是真的有点赌懒你...
我真的不懂你到底有几忙咯...
这2天,,,陪我的时间...少了...
所以,,,你叫我早点睡的时候,,,我是特地不会你信息的啦...【幼稚】
不过,,,没关系啦...
我知道你是真的忙啦...
有时你也是要应酬你的朋友还要做工...
但至少你也会线几封信息来提醒我,,,关心我...
叫我吃东西,,,和多点水,,,早点休息那种啦...
So,,,原谅你啦...
我看你的留言...
我是真的有开心啦...
至少你也抽到时间来关心下我...
我不懂下次你得空如果看到我这个blog...
你会有什么反应啦...
觉得我幼稚/小气..
不知道啦...
_______________________________________________________
Kuek...
你今天跟我讲的东西...
我是有吓到啦...
哈哈...但是我不会不理你啦...
放心...
你是我的好朋友啦...
笨蛋...

No comments:

Post a Comment